Okay minyak yang ni anak kepada bapak dia,
sebab ape aku cakap anak?
sebab bapak dia 4L,yang ni 1L (sama spesis tapi beza LITER)
so gua belasah je panggil anak dia,hohoho
Alright masuk topik asal,
minyak yang ni digunakan untuk motor2 baru,sebab nak jaga enjin,
Motor lama tak boleh ke?
bukan tak boleh,boleh je, 
TAPI
selalunya aku jujur je suruh orang pakai minyak depend on type and year,
bukan apa,mostly pelanggan akan cari minyak berdasarkan harga je,
sebab tu aku recommend yang ekonomi.
tapi kalau orang ade BUDGET LEBIH n nak cuba minyak ni lagi bagus,
benda yang elok takkan aku nak halang kan?hahaha.

Kelebihan minyak ni sama macam bapak dia,tapi aku listkan jugak la supaya korang tahu:

  1. Modern Detergent (perkara yang aku selalu tekankan sebagai kelebihan minyak ni)
  2. Turbo Approved (jangan ingat kereta je ade)
  3. Multigrade (SAE & API)
**Bagi yang fikir" benda apalah budak ni merepek" dan rasa ingin tahu tu kuat,boleh la hubungi gua, jumpa face to face untuk penjelasan yang akan buat korang lebih paham.


Bagi yang berminat nak cuba produk yang ni,aku selitkan description harga sekali ::
Ultimate Semi Synthetic SAE 10w40 SM/CF - 1L= RM31.00

No comments:

Post a Comment