Okay pengenalan dahulu la kan,

first sekali kenapa dinamakan RunnerLanggar?

Sebab dia simple je ; aku ni kaki runner,
(tak kire la ape barang kan
so blog ni aku namakan la Runner Langgar,
pasal langgar tu ade la cerita disebalik cerita,pedulikan dahulu.

Kali nie barang yang aku runner adalah minyak,
bukan minyak dagu, bende yang merepek atau salah disisi agama dan undang2, 
sebaliknya Minyak Hitam @ Lubricant Oil.

So aku nak terangkan cara simple berdasarkan soalan2 yang selalu orang tanya ::

Ape brand minyak yang aku runner?

Jenama dia MAXOIL. 
Bagi yang dah tahu okayla kan,yang tak tahu aku nak bagi tahu la serba ringkas.

Apa kelebihan dia?

Soalan ni paling famous n lazim ditanya, sebab masing2 dah ada jenama minyak yang korang sendiri suka atau pakai kan? Pehal pulak nak tukar2? So yang ni aku buat panjang sikit supaya korang nampak.
  1. Modern Detergent
  2. Turbo Approved
  3. Multigrade
  4. MT 10

No comments:

Post a Comment